Кроз Програм промоције извоза, Развојна агенција Србије обезбеђује институционалну подршку микро, малим и средњим предузећима, предузетницима, који су извозно оријентисани и који желе да повећају обим своје спољнотрговинске размене.
Програмом су обухваћене активности које се односе на излазак привредних субјеката на нова тржишта, на повећање извозне конкурентности, односно повећање вредности извоза и броја извозника кроз организацију сајамских наступа у иностранству и компанијских мисија на секторском принципу.
Програм се састоји из 2 компоненте:
КОМПОНЕНТА 1 – ИНДИВИДУАЛНИ НАСТУП НА МЕЂУНАРОДНИМ САЈМОВИМА У ИНОСТРАНСТВУ
Ова компонента је намењена привредним друштвима и предузетницима који желе да представе своје производе на међународним сајмовима у иностранству у циљу повећања прихода извозом.
КОМПОНЕНТА 2 – ОРГАНИЗАЦИЈА КОМПАНИЈСКИХ МИСИЈА У ИНОСТРАНСТВУ
Ова компонента је намењена подршци пројектима које предлажу РРА, привредне коморе, удружења, кластери и др. а који су намењени организацији компанијских мисија на циљаним иностраним тржиштима.