Бесповратна средства која се одобравају у складу са овим Програмом могу се доделити у вези са реализацијом пројектних активности усмерених ка циљаним тржиштима, односно мера интервенција које се односе на:
• Консултантску подршку за активности извозног маркетинга
• Анализа тржишта и производног асортимана Корисника ради извоза на циљана тржишта;
• Израда анализе пласмана производа, укључујући private label дистрибутивне канале;
• Израда маркетинг плана и идентификација дистрибутивних канала на циљаном тржишту и успостављање контаката са дистрибутерима;
• Израда плана брендирања производа према циљаном тржишту;
• Маркетиншке активности на промоцији бренда или производа Корисника предвиђене планом маркетинга или планом брендирања;
• Дизајн и редизајн производа, паковања и амбалаже ради прилагођавања регулаторним захтевима циљаног тржишта или анализи тржишта и маркетинг плану или плану брендирања.
• Излагање на међународним сајмовима и пословним сусретима
• Излагање на међународним сајмовима из области дрвне и прехрамбене индустрије, на циљаном тржишту;
• Посета купцу или дистрибутеру у оквиру компанијске мисије;
• Учешће на online сајмовима, вебинарима и догађајима из области дрвне и прехрамбене индустрије;
• Улазак на циљано тржиште и унапређење позиције на истом
• Трошкови атеста, хомологације, сертификације производа и производних процеса потребних за пласман производа на циљаном тржишту;
• Трошкови улиставања производа у трговинске ланце на циљаном тржишту.
• Консултантску подршку за унапређење извозних способност
• Стицање знања у вези са продајом на иностраном тржишту/online продајом;
• Финансијско управљање;
• Калкулација цена производа и трошкова извоза;
• Стицање знања у вези са правним/царинским/пореским аспектима пословања на иностраном тржишту.
• Унапређење производних способности
• Развој новог производа према захтевима циљаних тржишта;
• Набавка специфичне опреме у циљу повећања извоза на циљана тржишта.