HEINEKEN ВЕРУЈЕ У СНАГУ НОВОГ САДА

Компанија Heineken Srbija doo Zaječar је произвођач пива у Србији који активно послује у две пиваре. Производња и логистика се обављају у пиварама у Новом Саду и Зајечару, а административна канцеларија је у Београду. Док је пивара у Зајечару поносна на своју дугогодишњу традицију и пиварско умеће који датирају још од 1895, пивара у Новом Саду је једна од технолошки најразвијенијих пивара у региону.

Основна делатност компаније је производња, дистрибуција и продаја пива. Портфолио брендова компаније чине следећи брендови: Heineken, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Imperial, Newcastle Brown Ale, Sol, Strongbow, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Laško Zlatorog, Weifert, PilsPlus, Master pivo.

Транспарентност у свакодневном раду и комуникацији, поштовање за појединца, локалну заједницу и друштво, страст према квалитету и корпоративна друштвена одговорност представљају кључне вредности саме компаније. Као саставни део друштва у којем послује, компанија успоставља, развија и негује јаке везе са градовима Новим Садом и Зајечаром кроз обострану сарадњу усмерену ка побољшању квалитета и стандарда живота свих грађана.

Дугогодишња сарадња HEINEKEN-a, Града Новог Сада и других новосадских институција и организација у циљу побољшања квалитета живота грађана, 2016. године се наставља кроз акцију „Друштво, ко вози кући?” – Одговорно уживање на Exit-u уз бесплатан превоз. Агенција за безбедност саобраћаја, компанија HEINEKEN Srbija и Exit Fondacija су се ујединиле са циљем повећања безбедности посетилаца светски познатог новосадског фестивала Exit, како би уживали одговорно и безбедно се вратили кући. Уз слоган „Уживајте одговорно”, организатори пружају могућност посетиоцима најбољег европског фестивала да се, путем сајта www.exittrip.org пријаве за бесплатан аутобуски превоз на релацији Београд – Нови Сад, до Exita и са Exita.

Захваљујућу високој технологији производње и капацитетима својих пивара, компанија је фокусирана на даљи развој свог пословања, тако да HEINEKEN Srbija извози у више различитих земаља. Пиваре у Новом Саду и Зајечару поседују најзначајније међународне сертификате квалитета, пословања, производње, организације и зашите животне средине као што су ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000 уз строго контролисане услове и параметре у процесу производње а изнад свега квалитетан мониторинг (како процеса, тако и тржишта). Компанија у Србији је увела и применила све процедуре и стандардне матичне компаније HEINEKEN, који су често строжи и од оних које прописује европска регулатива.

Од самог почетка свог пословања, значајне инвестиције су уложене у модернизацију производних постројења, као и у само паковање, што је резултирало највишим квалитетом брендова произведених у овим пиварама. Поред инвестиција у технологију и производњу, компанија доста улаже и у образовање својих запослених а део ових улагања је усмерен на побољшање услова рада, повећање радне ефикасности, као и на безбедност и здравље на раду кроз стално унапређење одрживог пословања.

Стварамо бољи свет је стратегија компаније HEINEKEN чији је фокус на одрживом пословању у целокупном ланцу вредности: од зрна јечма до послужене чаше пива. Компанија је посвећена смањену потрошње воде и њеној балансираној употреби, смањењу емисија угљен диоксида као и смањењу потрошње енергије, а ове вредности су, из године у годину, све ниже захваљујући различитим иницијативама.