PROMOCIJA TURISTIČKE PONUDE NOVOG SADA I SREMSKIH KARLOVACA U BANЈOJ LUCI

08.04.2022.

Uoči drugog Međunarodnog sajma turizma, koji se u Banjoj Luci održava od 8. do 10. aprila u TC ''Delta Planet'', Turističke organizacije Novog Sada i Sremskih Karlovaca, zajedno sa predstavnicima turističke privrede grada (hotelijerima, ugostiteljima, turističkim agencijama i vinarima), promovisale su, u hotelu „Bosna“ u Banjoj Luci, turističku ponudu destinacije koja obuhvata Novi Sad, Sremske Karlovce i Frušku goru. Promociji je prisustvovao i član Gradskog veća za privredu Milorad Radojević.

- Kako je TONS u prethodnom periodu pripremio dva važna projekta „52 vikenda u Novom Sadu“ i vinske rute Novog Sada, Sremskih Karlovaca i Fruške gore, ova godina je iskorišćena za promociju turističke ponude u prestonici kulture, a prva u nizu promocija održava se u Banjoj Luci, jer odavde, kada je reč o regionu, u Novom Sadu se beleži najviše dolazaka i noćenja u poslednjih nekoliko godina. Svakako da turisti sa ovog tržišta dobro poznaju turističku ponudu Novog Sada, ali je ovo bila odlična prilika da se lokalna privreda sretne i predstavi pred turističkim poslenicima iz Banja Luke i da se na ovaj način predstave novi brojni sadržaji koji nas očekuju u toku godine kada je Novi Sad Evropska kulturna prestonica – rekao je Milorad Radojević.

Pored predstavnika lokalnih turističkih agencija, promociji u hotelu „Bosna“, prisustvovali su predstavnici organizacija, udruženja i sindikata, kao i predstavnici medija, turističkih agencija i hotela.

Nakon predstavljanja turističke ponude Fruške gore, Novog Sada i Sremskih Karlovaca, za sve prisutne upriličen je radni koktel tokom kojeg su poslužena lokalna vina, a privrednici su mogli u neposrednom razgovoru da započnu dogovor o međusobnoj saradnji.