Kroz Program promocije izvoza, Razvojna agencija Srbije obezbeđuje institucionalnu podršku mikro, malim i srednjim preduzećima, preduzetnicima, koji su izvozno orijentisani i koji žele da povećaju obim svoje spoljnotrgovinske razmene.
Programom su obuhvaćene aktivnosti koje se odnose na izlazak privrednih subjekata na nova tržišta, na povećanje izvozne konkurentnosti, odnosno povećanje vrednosti izvoza i broja izvoznika kroz organizaciju sajamskih nastupa u inostranstvu i kompanijskih misija na sektorskom principu.
Program se sastoji iz 2 komponente:
KOMPONENTA 1 – INDIVIDUALNI NASTUP NA MEĐUNARODNIM SAJMOVIMA U INOSTRANSTVU
Ova komponenta je namenjena privrednim društvima i preduzetnicima koji žele da predstave svoje proizvode na međunarodnim sajmovima u inostranstvu u cilju povećanja prihoda izvozom.
KOMPONENTA 2 – ORGANIZACIJA KOMPANIJSKIH MISIJA U INOSTRANSTVU
Ova komponenta je namenjena podršci projektima koje predlažu RRA, privredne komore, udruženja, klasteri i dr. a koji su namenjeni organizaciji kompanijskih misija na ciljanim inostranim tržištima.