Plan je da ovaj most bude deo završnog kraka Fruškogorskog koridora, tačnije, saobraćajnica u njegovom produžetku vodila bi do petlje i uključenja na auto-put E-75.
Ta petlja biće na mestu gde su trenutno Lukoil i NIS pumpa.
Ipak, za Novosađane, a posebno za one sa Petrovaradina, važnije je kako će se do mosta stizati na „njihovoj“ strani.
Jedan prilaz mostu biće usmeren ka Novom Sad, pored Dunava i kompleksa „Pobeda“, sa petljom na Reljkovićevoj ulici čiji će jedan deo biti pretvoren u brzu saobraćajnicu koja vodi do Žeželjevog mosta.
Drugi prilaz usmeren ka Sremskim Кarlovcima ide uz šumu pored Dunava i biće deo Fruškogorskog koridora. Sa Кarlovačkim drumom spaja se petljom u blizini Кošarićeve bare, nedaleko od crkve na Tekijama.
Odatle, Fruškogorski koridor nastaviće do dela današnje Ulice Račkog i Mišeluka, pored MOL pumpe, sve do današnjeg Iriškog venca gde će biti tunel ispod Fruške gore dugačak 3,5 kilometra.
Most će služiti teretnom saobraćaju kao zaobilaznica oko Novog Sada
Most dugačak 1.766 metara koristiće pretežno teretni kamioni i vozila koja saobraćaju do auto-puta E-75, odakle će dalje moći za Suboticu i Mađarsku bez potrebe da prolaze kroz ulice Novog Sada i Petrovaradina.
Takođe, most će voditi teretnjake direktno do najveće novosadske industrijske zone – Radne zone Sever 4, gde se nalaze fabrike i objekti kompanija kao što su „Lear“, „Nidec“, „Continental Automotive“, „ctPark“, „Put-invest“ kao i objekat novosadske toplane TE-TA.
Rok za završetak radova prema ugovoru je kraj 2025. godine.
Izvor. Gradskeinfo