OTVORENA DEVETA MEKST KONFERENCIJA

28.11.2022.

Međunarodna konferencija studenata turizma i hotelijerstva MEKST koju organizuje Udruženje „Fortuns“ uz saradnju sa Prirodno-matematičkim fakultetom iz Novog Sada i „BIT Events“ agencijom svečano je otvorena u Hotelu „Park“. Član Gradskog veća za privredu Milorad Radojević prisustvovao je otvaranju konferencije koja je ove godine po prvi put podržana i od strane Svetske turističke organizacije.

- Konferencija MEKST zauzima veoma važno mesto u kalendaru manifestacija Grada. Uvek aktuelne teme, aktuelni i stručni predavači i svake godine sve veći broj učesnika. I upravo su učesnici, studenti turizma, najveće bogatstvo ove konferencije. Velika većina njih će u narednim godinama učestvovati i upravljati procesima u oblasti turizma i drugim sferama života. Zbog toga mi je izuzetno drago što će oni u ova tri dana u Novom Sadu uspostaviti prve kontakte i napraviti dobru osnovu za buduću saradnju. Iz svih ovih razloga Grad Novi Sad već godinama snažno podržava ovu konferenciju i nastaviće to da čini i u budućnosti – rekao je Milorad Radojević.

Sticanje novih saznanja od renomiranih stručnjaka iz oblasti turizma, hotelijerstva i marketinga za mlade lidere, i one koji to žele da postanu, razmena iskustava, povezivanje i druženje, su osnovni motivi Konferencije koja se u Novom Sadu održava od 25. do 27. novembra u Hotelu „Park“.

Kao najveća konferencija ovog tipa u celom regionu, posebna pažnja posvećuje se međuregionalnim odnosima među mladim ljudima koji su budućnost ne samo turističke industrije, nego i celokupne privrede. Na taj način učesnici iz Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Hrvatske, Slovenije, Rumunije i drugih zemalja, ostvaruju mogućnost za povezivanje sa kolegama, direktan razgovor sa predstavnicima iz privrede, unapređenje poslovnih veština, informisanje o zaposlenju i praksi. Teme ovogodišnje konferenicje su: karijera u industriji poslovnih događaja, mladi preduzetnici i njihovi biznisi, influenser marketing i motivacija.

MEKST konferencija okupila je predstavnike iz preko 20 visokoobrazovnih institucija, turističke agencije, hotelske korporacije, marketinške i IT kompanije i preko 600 učesnika.